• Gratis verzending vanaf € 39,00  webshop keurmerk

Klantenservice - Puur Tiel Webshop

Klantenservice

Antwoorden op de meest gestelde vragen kunt u vinden in de uitleg over onze webwinkel en het bestelproces hieronder weergegeven. Heeft u geen antwoord kunnen vinden op uw vraag of heeft u een specifieke vraag aan onze schoonheidsspecialiste, dan kunt u contact met ons opnemen via de volgende communicatiemiddelen: 

Berichtencentrum: 

Op elke pagina van onze webshop vind u button in een groen veld met de tekst Neem Contact Op!! deze button leid u naar een formulier waarmee u in contact komt met onze klantenservice. Wanneer u op Verzend Email drukt wordt er een bericht verstuurd naar onze klantenservice, u krijgt van ons een melding via de e-mail wanneer het bericht bij ons is aangekomen. Wij zullen uw bericht binnen 24 uur beantwoorden.

E-mail:

Onze klantenservice is te bereiken via de e-mail. U kunt contact met ons opnemen via het volgende e-mailadres: monique@puurtiel.nl. Wij zullen uw e-mail binnen 24 uur beantwoorden.

Telefoon:

Wilt u direct contact met onze klantenservice en/of schoonheidsspecialiste, dan kunt u ons het beste bellen. Het telefoonnummer waarop wij bereikbaar zijn is: +31628541127 
U kunt de klantenservice bereiken op de volgende uren en tijdens de volgende dagen: 
Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot en met 18:00 uur. 

Mochten wij dan toch niet bereikbaar zijn laat dan een bericht achter en wij bellen u zo spoedig mogelijk terug.

Heeft u een klacht?

Klachtenafhandeling:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening, dat willen wij graag voor u oplossen. Daarom vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons kenbaar te maken, want ook wij leren hiervan en dan kunnen wij dit in de toekomst voorkomen. Wij staan van Maandag t/m Vrijdag van 09:00 t/m 18:00 voor u klaar via telefoon en email.

Puur uw schoonheidssalon [ puurtiel-webshop.nl ]
Dodewaardlaan 6 (unit 5)
4006EA Tiel
+31628541127
monique@puurtiel.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar www.puurtiel-webshop.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)


Veelgestelde Vragen


1 Algemeen

1.1 Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Onze Algemene Voorwaarden zijn te lezen en te downloaden op deze pagina, Algemene Voorwaarden

1.2 Waar kan ik de Privacybeleid vinden?
Het Privacybeleid is terug te lezen op deze pagina, Privacy Policy



2 Bestellen

2.1 Winkelwagen procedure

Stap 1: Producten selecteren
In onze webwinkel kunt u huidverzorging en cosmetica bestellen doormiddel van het klikken op de "meer informatie" button en dan op bestellen of alleen op de kleine button met het winkelwagentje. Wanneer u op deze button drukt wordt het product in uw winkelwagen geplaatst en krijgt u de keuze om naar de winkelwagen te gaan of verder te winkelen. In de Winkelwagen heeft u de keus om het aantal aan te passen, het product uit het winkelmandje te verwijderen, verder te winkelen of verder te gaan met het bestelproces. 

Stap 2: Invoeren Adresgegevens
Nadat u op bestel deze artikelen heeft gedrukt, komt u in het veld Bestellen. Op deze pagina kunt u uw adres invoeren. Dit is het adres wat op uw factuur komt te staan en welke gebruikt zal worden om uw bestelling af te leveren. Indien uw afleveradres hetzelfde is als uw factuuradres kunt u verder gaan met de bestelling. Wanneer u een ander afleveradres wilt invoeren kunt u dat ook hier invullen.

Stap 4: Betaalmethoden
Op deze zelfde pagina kunt u kiezen met welke methode u wenst te betalen. Wij hanteren 7 verschillende betaalmethoden Vooraf overmaken, iDeal, Bancontact [voor Belgie], Credit Card, PayPal, Meastro en Afterpay . Vink de betaalmethode aan die u wilt gebruiken en zodra u in de volgende stap uw bestelling bevestigd zal u door worden gestuurd naar de betaalomgeving van de geselecteerde betaalmethode. In deze beveiligde omgeving kunt u uw betaling voltooien. 

Stap 5: Bestelling controleren
Nu bent u bijna aan het einde van het bestelproces. U kunt nu uw bestelling en factuur- en leveringsadres controleren op dezelfde pagina. Hier krijgt u de keuze om terug te gaan of te betalen. Wanneer u nu op Definitief Bestellen klikt heeft u de bestelling geplaatst en kunt u afrekenen. 

Stap 6: Betalen
U heeft hierbij de keuze uit: achteraf betalen via Afterpay, iDEAL en Bancontact [voor Belgie], Credit Card, PayPal en Maestro. Het betaal proces via iDeal zal door CCV afgehandeld worden en is 100% veilig voor u en gemakkelijk voor ons.

2.2 Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Wat moet ik doen?
Het gebeurt weleens dat u een fout maakt bij uw bestelling. Gebeurt dit, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kunnen dan altijd uw bestelling aanpassen of annuleren.

2.3 Kan er ook op een andere manier besteld worden?
Bestellen via de webshop geniet onze voorkeur. echter bieden wij ook de mogelijkheid om uw bestelling telefonisch op te nemen, dit kan via onze klantenservice die bereikbaar is op +3128541127. 

2.4 Krijg ik een orderbevestiging als ik mijn bestelling definitief geplaatst heb?
Ja, heeft u alle stappen van het proces doorlopen dan ontvangt u hiervan binnen enkele minuten per e-mail een bevestiging van uw geplaatste bestelling met de bijbehorende gegevens. 

3 Betaling

3.1 welke mogelijkheden van betaling hanteert u?

Puurtiel-webshop.nl hanteert de volgende betaal mogelijkheden:
  • U kunt vooraf betalen via bankoverschrijving
  • U kunt via iDeal betalen, veilig en vertrouwd. De afhandeling van de betalingen worden verzorgd door CCV.
  • U kunt veilig en vertrouwd betalen via Bancontact [voor Belgie]
  • U kunt achteraf uw online bestelling betalen via Afterpay. 
  • U kunt betalen via PayPal, u dient wel een inloggegevens daarvoor te hebben.
  • U kunt veilig en vertrouwd betalen via Maestro.
  • U kunt veilig en vertrouwd betalen via Credit Card.


AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor www.puurtiel-webshop.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij www.puurtiel-webshop.nl achteraf betalen tot een bedrag van € 150,- als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 250,-. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

3.2 Hoe lang duurt het voor mijn betaling is verwerkt?
De betaling en verwerking van iDeal, Bancontact, Maestro, Credit Card en achteraf betaling gebeurt bij Puurtiel-webshop.nl via CCV en/of PayPal en Afterpay. Bij deze betalingsmogelijkheden wordt het bedrag direct verwerkt. Dit zorgt ervoor dat uw product sneller verstuurd kan worden en er sneller genoten kan worden van uw nieuwe producten. Let op!!! Bij PayPal en Afterpay dient wel de acceptatie in orde te zijn anders kunnen wi

3.3 Heeft de betaalwijze die ik heb gekozen invloed op de levertijd?
De betalingswijzen iDeal, Credit Card, Maestro, Bancontact verwerken uw betaling direct, waardoor uw producten in principe direct verstuurd kunnen worden. 

Indien u ervoor gekozen heeft om uw bestelling achteraf te betalen via Afterpay dan zult u binnen enkele dagen per mail een betaaloverzicht van Afterpay ontvangen van waaruit u uw bestelling via DigiAccept/iDEAL kunt betalen. Wij verzenden dan uw bestelling dezelfde dag 

3.4 Is het mogelijk om nu te bestellen en pas later te betalen?
Ja, dat is mogelijk voor bestellingen vanuit Nederland. U ontvangt 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling via Afterpay een digitale acceptgiro welke u aan Afterpay dient te voldoen. Betaal dus niet aan ons maar aan Afterpay.

Afterpay voert voor Puurtiel-webshop.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van Afterpay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Puurtiel-webshop.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 250,00 . Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Afterpay een gegevenscontrole uit. Afterpay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met Afterpay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Afterpay-website.

3.5 Achteraf betalen is niet geaccepteerd door Afterpay, hoe nu verder?
Wanneer u niet door de acceptatie proces van Afterpay komt en een afwijzing ontvangt komt u automatisch terug op onze website en zal u de mogelijkheid geboden worden om uw bestelling af te ronden door op een andere wijze te betalen. Zie voor meer info onze betaalmethodes 

4 Verzending & levering

4.1 Wat zijn de verzendkosten?
Puurtiel-webshop.nl verzend uw bestelling geheel gratis binnen Nederland wanneer uw bestelling een waarde heeft van € 35,00 of meer! Verzenden is natuurlijk niet gratis maar wij brengen u hier voor geen kosten in rekening. Wanneer uw bestelling een waarde heeft van minder dan € 35,00, dan is de verzendkosten afhankelijk van het gewicht en de grote van het pakket.

In beide gevallen zal er voor Belgie extra kosten in rekening worden gebracht.

Puurtiel-webshop.nl verzend via PostNL. U kunt tijdens het bestel proces aangeven of u uw bestelling thuis of op een ander adres aangeboden wil hebben. 
Een compleet overzicht over het verzenden en retourneren van uw bestelling vind u op onze Verzenden en Retourneren pagina's

4.2 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en geleverd?
Nadat wij het totaalbedrag van uw bestelling hebben ontvangen zal Puurtiel-webshop.nl er alles aan doen om uw bestelling op dezelfde dag te verzenden echter houd u er rekening mee dat wanneer u op vrijdag na 17:00 uur en in het weekend bij ons een order plaatst dit pas op maandag verzonden kan worden.

In de regel hanteren wij Wanneer u op werkdagen voor 17:00 uur besteld ontvangt u uw bestelling de volgende werkdag in huis.

4.3 Kan ik het pakketje volgen wanneer u het verzonden heeft?
Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met daarin alle gegevens die nodig zijn om uw bestelling te volgen en de verwachtte aflevertijd te bekijken.

4.4 Kan ik zelf aangeven wanneer mijn bestelling moet worden bezorgd?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Puurtiel-webshop.nl heeft geen invloed op de bezorgwijze en tijden van PostNL. (pakketdienst).

5 Retour en Herroepping

5.1 Informatie betreffende herroepingsrecht en retour recht bij Puurtiel-webshop.nl

Herroepingsrecht, 

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. 

Het product kan alleen in originele verpakking geretourneerd worden.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Tevens kunt u hieronder gebruik maken van het Retourformulier.

Download Retourformulier

Puur uw schoonheidssalon [www.puurtiel-webshop.nl]
Dodewaardlaan 6 (unit 5)
4006EA Tiel


5.2 Waar kan ik mijn retourpakket afgeven?
Een retourpakket kan worden afgegeven bij het dichtsbijzijnde postkantoor bij u in de buurt. Hier kunt u uw retourzending frankeren en sturen naar: 

Puur uw schoonheidssalon [www.puurtiel-webshop.nl]
Dodewaardlaan 6 (unit 5)
4006EA Tiel

Mocht u of een derde het pakket fysiek bij ons af willen leveren, dit kan op Maandag t/m Vrijdag van 09:00 uur tot en met 17:00 uur.


6 Garantie

Puurtiel-webshop.nl is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. Voor meer zekerheid bij het kopen via internet. Dit keurmerk is opgesteld zodat u veilig en betrouwbaar kunt winkelen op internet, en staat garant voor de goede kwaliteit van onze artikelen en een altijd correcte service.

Puurtiel-webshop.nl staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Een door de ondernemer, diens toeleverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra garantie beperkt nimmer de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden indien de ondernemer is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.

Onder extra garantie wordt verstaan iedere verbintenis van de ondernemer, diens
toeleverancier, importeur of producent waarin deze aan de consument bepaalde rechten of vorderingen toekent die verder gaan dan waartoe deze wettelijk verplicht is in geval hij is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.

Garantie is een lastig onderwerp. Zoals ook in de Algemene Voorwaarden staat, gelden voor garantie in beginsel al wettelijke regels en dat leidt soms tot verwarring. Dit is afhankelijk per product, het een product gaat namelijk langer mee dan het ander. Hiervoor hanteren wij het wettelijke garantietermijn. Per incident kijken wij naar dit wettelijk termijn en kijken wij hoe wij samen met onze klant dit zo goed mogelijk kunnen oplossen. Wij zullen altijd met u meedenken!

Wilt u zicht beroepen op het garantietermijn? Dit kan met behulp van onze garantieprocedure.

U neemt per e-mail contact met ons op. Hierin beschrijft u wat het probleem is, en indien dat mogelijk is, stuurt u foto’s mee van het product.

Wij bekijken het probleem en beoordelen of het gaat om een fabricagefout of een gebruiksfout. Indien noodzakelijk, vragen wij u het product naar ons toe te zenden voor verdere beoordeling.

Wij kijken of dit binnen het garantietermijn van het betreffende product valt. Indien dit zo is, ruilen wij het product kosteloos voor u om. Valt het buiten de garantieperiode, dan kijken wij samen met u om toch tot een geschikte oplossing te komen.

Om onze garantie extra kracht bij te zetten zijn wij lid van de consumentenbond actie, Geen Gedoe Garantie.

Bij het lid zijn van Geen Gedoe Garantie, wordt de webshop verplicht zich aan 6 beloftes te houden.

1. Wij houden ons aan de garantiewetgeving.
2. Wij informeren consumenten glashelder en duidelijk zichtbaar over hun rechten.
3. Wij handelen klachten en problemen zo snel mogelijk en naar behoren af, met zo min mogelijk gedoe voor de consument.
4. Wij zijn als verkoper het eerste aanspreekpunt bij problemen met het product. Als wij zelf garantie aanbieden, maken wij begrijpelijk duidelijk op welke punten deze verder gaat dan de wet.
5. Als de consument (ook) fabrieksgarantie heeft, leggen we uit dat de consument mag kiezen om daarvan gebruik te maken of de klacht door ons te laten afhandelen. Als wij voorstellen om de fabrikant in te schakelen, kiest de consument of hij daarmee akkoord gaat.
6. Ook nadat de garantieperiode verlopen is, nemen wij onze wettelijke verantwoordelijkheid als de consument bij ons aanklopt met een ondeugdelijk product.